پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
22

حوزه/ جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: بی شک ارتقای سواد رسانه ای اعضای جامعه به کاهش جرایم مرتبط با فضای مجازی کمک شایان توجهی می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سردار حسین حسن پور طی سخنانی در دومین کمیسیون پلیس فتا ضمن گرامیداشت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابراز داشت: جرم یابی هدفمند و رصد فضای مجازی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین وظایف پلیس فتا است که در این امر باید با جدیت هر چه بیشتر وارد عمل شد.

وی همچنین با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی در دنیای امروز، گفت: بی شک آگاه سازی مردم در روند کاهشی جرایم سایبری نقش بسیار مهمی دارد.

حسن پور در ادامه با بیان این که بی شک ارتقای سواد رسانه ای اعضای جامعه به کاهش جرایم مرتبط با فضای مجازی کمک شایان توجهی می کند، بیان داشت: ارتقاء سواد رسانه‌ای با ارائه توصیه‌ها و راهکارهای پیشگیرانه به روش‌های مختلف از جمله تولید محتوای دیجیتالی آموزشی و انتشار آن به صورت مستمر در بستر شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال پرمخاطب استانی میسر خواهد بود که این هدف با همراهی بخش‌های مختلف محقق می‌شود.

وی در خاتمه به عملکرد درخشان پلیس فتا استان مرکزی در انجام مأموریت‌ها اشاره و بر لزوم حضور مستمر این پلیس در فضای مجازی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha